Vårtecken!

Idag jag tog mig ut i skogen utan att behöva lufsa fram i knädjup snö! Vilken känsla, och vilken gegga... Vad är bäst egentligen, snö eller lera?

Är inte riktigt kompis med dessa "mellanårstider" då de ser så tråkigt ut överallt, men hur ska det annars kunna bli vår om inte vintern får en chans att försvinna.. Så idag blev det en uteritt med tre små pälsbollar! De verkade verkligen uppskatta det och var glada och framåt hela rundan. Speciellt den minsta lilla ponnyn som hellre trippar fram i trav än länger på skrittstegen :) Allt är som vanligt med andra ord.
Emil får en vilodag idag, och nu ber vi till den där mannen där uppe bland molnen att provryttarna blir friska snart så de kan komma och provrida min lilla ängel.... Jag börjar få lite början till panik av att den saken inte är löst än med 14 dagar kvar i landet. Känner ni tidsbristen ni också kanske?

Nej, nu ska jag vila lite och ladda om inför mina hopplektioner ikväll!


/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0