Tjolahopp

Ska till stallet idag, men inte för att rida Pelle. Ska nämligen rida, eller närmare bestämt skritta, en 5 årig ponny som heter Valentino idag. Raka spår ska det bli, så mycket som det går. Han har en liten ovana att vara en aning busig nämligen, så vi får se hur det går. Nu har han varit skadad dessutom, och är precis i igångsättningen. Det ska bli spännande, minst sagt. Hade honom någon gång i höstas också och då hade vi verkligen lite olika åsikter hehe. Men när man får till det är han riktigt go verkligen, hur mysig som helst.

Tror ändå att det är bra för mig att sitta på en annan häst. Jag tycker att det är väldigt nyttigt att rida andra hästar än sin egen och tackar oftast (om jag inte har något annat alltså) inte nej om någon frågar. Sen så är det ju kul att man får det förtroendet av de som äger hästen såklart!

Mamma ska ha Pelle idag, och det är dressyr som gäller för dem! Så vi sticker upp efter ridskolan och rider. Ska bli kul, fast en aning kallt skulle jag tro? Hör av mig senare med hur det gått!

På bilden är det Pelles & Långbens halvbror, Proximo (?) Arden.


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Hahaha, OM det är! ;)

2011-03-03 @ 18:39:52
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: bitch please, im a unicorn.

gjort idag dudette? :D

2011-03-03 @ 19:31:43
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Annika

Nej, vilken söt ponny :)

2011-03-03 @ 19:47:24
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0