Nolla x 2

Tjo på er! Här kommer lite info om hur det gick på CR:en idag.

Fick väldigt lite framridning tyvärr, och Pelle kändes riktigt spänd och ville inte alls lugna ner sig och slappna av. Vi hoppade fram några gånger och Pelle kändes stum i munnen och busig, drog iväg och så. Aja, sedan var det dags för att hoppa fram då! Samma här, han drog efter hindren hehe. Knas. Och till rundorna då:

90cm: Kan inte låta bli att skratta lite åt den rundan. Den kändes som den värsta i mitt liv! Har sett den på film efter och så hemsk var den ändå inte men det kändes verkligen inte bra! Han kändes stum och då fastnade jag i hans mun och blev stel. Riktigt dåligt red jag helt enkelt. Pelle var allmänt pigg och busig men runt kom vi ändå, antagligen för han är så grym. En nolla blev det!

100cm:
Lite bättre kändes det, men inte mycket. Jag fastnade fortfarande i hans mun och var stel så kunde liksom inte hitta många avstånd alls. En till dålig insats av mig. Trots detta kom vi faktiskt runt, och fick vår första nolla i 100m! Det är tur att jag världens bästa ponny som räddar mig när jag är så dålig..

Målet att vara nöjd klarade jag väl inte riktigt av, men är väldigt nöjd med min bästa Pelle som hoppade fint som alltid! ♥


Ska klippa ihop filmerna nu, så får ni se imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0