Mer än nöjd

Jag är verkligen jättenöjd med lille Valentino idag! Först var han något på tårna, men inte i närheten av hur han var när jag satt på honom första gången i höstas. Försökte bara sitta och vänta ut honom och vara konsekvent med min hand. Hur mycket han än skulle trippa eller kasta med huvudet så behöll jag bara stödet med munnen tills han började vila på steget och lyssna på mig. På slutet var han jätteduktig och gick i låg och fin form med avslappnade steg och bra takt. Tror det var jättebra för hans huvud också, det kändes så i alla fall. Han slappnade liksom av helt enkelt och var lugn och fin vilket han inte alltid är haha. Men idag var han riktigt fin, sötnosen!
Får försöka fixa en bild på honom snart, han är verkligen söt den lilla busen.

Bjuder på en bild på finaste Pelle!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Tuff bild och snyggaste pannbandet! ;)

2011-03-04 @ 00:11:29
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0