Lite censur!

Jaa, lite censur får det nog bli framöver - för hästägarnas skull! Inte för att jag har många dåliga kommentarer på lager (när hästarna är så fina som dom är) men all publicitet behöver inte vara bra i alla lägen :)

Kan ju skriva loss om min egna ponny och kalla alla övriga hingst, valack eller sto. Blir en liten gissningslek av det hela, för det ordet är det enda ni får som beskrivning framöver! Busigt va?

Idag kan jag i alla fall snabbt klämma in att lille Emil kändes kalasfin! Han var sådär taggad och glad hela passet, men ändå inte stark eller springig som han ibland kan bli när galopparbetet blir för jobbigt. Inte för att han drar iväg direkt, det är inte hans stil i dressyren, utan snarare att han ignorerar förhållningar/samlingar och hellre håller arbetsgalopp eller ökar ;) Men idag var han som sagt super! Min bästa!

På dressyrtävling 2009!

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Hallå! Hur länge sen var det du köpte Emil? :)

2011-03-11 @ 21:57:35
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Lina

Svar: Jag köpte honom för nästan 5 år sedan nu tror jag! Helt sjukt vad tiden går fort :)

2011-03-11 @ 22:33:04
Postat av: Klara Dahlstedt

Ja, om den gör! Det var ett år innan vi började hyra Edvin därifrån då. :)

2011-03-12 @ 14:20:01
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: sofie

haha, fin bild

ee du gästbloggare här:)

2011-03-13 @ 18:23:27
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0