Köpa i helgen?

Det är tänkt att mamma & jag ska till Sv. Ridsport nu i helgen, och då hade jag först och främst tänkt köpa detta:

Eller, jag tror att det är detta! Ett träns från Dyon i alla fall, som jag kollade på på mässan. Det fanns vid Sv. Ridsports monter så vi frågade dem om det var dyrare i affären, vilket de sa att det inte var! Göttans! För det känns ju ändå bättre att köpa det i affären liksom.

Sedan så kanske även dessa hänger med hem..

Ett par blåa JW skydd! Får se om vi hittar några, men skulle vilja ha dem! Kom på att mitt gröna schabrak har en mörkblå kant - så då skulle dessa vara snygga till!

Vi får se vad det blir shoppat, men hoppas på detta i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0