Good luck till mig...

...som ska försöka driva bloggen själv ett tag framöver... Vi vet ju hur det slutade förra gången, men men ;) Lisa fick iaf rida Långben idag! Och det är verkligen inte för att jag inte hinner med två hästar, för det gör jag! Men hon ville så gärna och när jag ändå har två kan jag ju dela med mig lite ibland ;) Det hade iaf gått väldigt bra! :)

Citizen ska få ännu ett dressyrpass i manegen i kväll. Han gick riktigt bra igår, hoppas att vi kan jobba vidare ifrån det idag komma ännu ett steg längre! :)

Världens finaste ponny

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, får jag komma med en idé?

Jag kan gästblogga tills Elina har fått tillbaka blogglusten! (eller ja, max 3v för sen åker jag till usa) Kan ju skriva lite om mina jobbdagar etc, jag jobbar ju trots allt hos era tränare ^^ (Och jag är en person som måste skriva av mig!)



Underbart att Citizen sköter sig förresten, lilla hjärtegullet! :)

2011-03-09 @ 19:41:40
Postat av: Liten

Gilla! :D

2011-03-09 @ 21:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0