Dagens ridpass!

Då blir det äntligen ett inlägg från mig! Har varit dåligt med det på sistone, och det värsta är att jag inte ens har en bra ursäkt... Har bara varit lite trött på att blogga efter vecka 7, då jag skötte den helt själv!

Idag blev det iaf en liten ändring i mitt träningsschema, vi skulle ju igentligen ridit dressyr i skogen, men beslutade mig istället för att rida dressyr i manegen för att det var för halt i skogen för att man skulle få ut något av det. Långben var iaf jätteduktig idag! Verkligen fin i högergaloppen, och fick också till några enkla byten! Skolorna var även dom bättre och ja, det mesta satt faktiskt! :D

Nu ska jag snart åka och hälsa lite på Citizen, ska prova två sadlar och gosa lite :) Vi hämtar ju honom i övermorgon! :D

Ni får en lite roligare uppdatering när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad är det för ras på hästen? ;)

2011-03-03 @ 19:17:46
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det är en Sv. Ridponny :)

2011-03-03 @ 20:42:54
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0