Dagens planer

Pelle ska få vila idag, eller funderar på om jag ska longera eller promenera med honom. Så får han röra på sig ändå. Själv tycker jag att det är ganska viktigt att hästen får vila sin rygg ibland, men jag tycker inte att det är fel att de rör på sig ändå. Fast har inte någon bra inspänning till longering, vilket är lite synd. Det får jag försöka hitta! Aja, får se hur det blir, longering eller promenering!

Sedan så ska jag ha Emil också, och dressyra lite med honom. Var ett tag sedan sist, så ska bli kul att ha honom igen!

Sötaste Emilsson!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Edvins kompis ju! :)

2011-03-06 @ 12:24:04
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0