Äntligen!

Detta var precis vad jag behövde!

Det känns verkligen som att alla runt omkring mig har varit ute och tävlat en hel del redan nu. Och ja, jag har varit riktigt avundsjuk. Bara jag tänker på tävling blir jag hur taggad som helst och jag är verkligen galet peppad för att åka ut och tävla nu i vår.

Klara nämde nu att Bulycke har programridning 3/4, för både häst & ponny. Hur skönt som helst att inte behöva tänka på om Pelle blir häst eller ponny, och ändå få något att se fram emot. Dressyr är faktiskt kul det med, även om det inte är riktigt samma sak som att tävla hoppning. Får kolla så att det inte krockar med något annat, men det vore verkligen kul att åka dit! Programridning känns lite lagom också haha, inte riktigt samma krav som på en vanlig lokal.

Dessutom vore det såklart extra kul om Klara också åkte dit, två hoppponnysar som ska gå på dressyrbanan!
Hur ska detta sluta egentligen? ;)

Jag & Pelle på km i dressyr! Fast ska jag vara ärlig så verkade Pelle mest undra vart hindren tagit vägen, haha.


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Tagga!! :D Vad sägs om så här: http://www.youtube.com/watch?v=PVhokASOtuI ? xD

2011-03-07 @ 15:46:10
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0