Vem vet mest?

Haha, måste ju bara kolla.. Någon som såg vem vet mest igår? Min svensk/religions-lärare var faktiskt med haha. Och han vann dessutom! Fast är inte precis förvånad, han kan verkligen allt. Galet skön är han och drar alltid torraste skämten! Passar bra om man har så dålig humor som mig (och Ebba) haha. Nu ska han även adoptera ett barn typ? Så han går omkring och är helt överlycklig och näst intill okontaktbar. I tisdags satt vi och åt tårta på hans lektion liksom, det säger väl ganska mycket? 

Så om ni såg vem vet mest igår såg ni även vår grymma lärare. Har jag fattat detta rätt är det även final, typ idag och jag kommer lätt sitta bänkad framför tvn! Haha.

Klicka HÄR så kan ni se gårdagens avsnitt och Kristian är det som är min (coola) lärare! Dock vet nästan ingen vem man menar om man säger Kristian för KG kallas han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0