Träning och TRÄNING...

Först var det jag som fick ha lektioner, dvs träna! Riktigt roligt var det och känner hur jag kommer mer och mer in i det för varje gång. Lär mig verkligen att tycka om det, ännu mer!
Sedan var det dags för min egna lilla träning - på mamma nya lilla maskin. Någon sak som man "trampar på". Inte jättejobbigt först men efter en stund så. Var trött redan innan så vet dock inte varför jag gjorde det? Men känner mig väldigt nyttig och sund nu vilket är gött!

Pelle fick sig en vilodag idag vilket han nog behövde. Eller behövde och behövde, känns bra att han får vila bara. Pigg är han ju i vilket fall. Dock får jag ju ta det imorgon, blir spännande att se hur pigg han är! Tur att han alltid är så snäll ändå (lite ironi, men han brukar faktiskt vara snäll). Han fick sig en puss idag ändå såklart, hihi.

Exakt en sådan här sak var det jag tränade på! Dock fett dålig för mitt knä som börjat göra ont igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0