Tävlingsplanering..

Har suttit och kollat på tävlingar ett tag nu och här kommer några som jag tänkt åka på! Kan nog komma några fler, men dessa vill jag i alla fall åka på. Och, när jag skriver ut dessa antar jag att Pelle fortsätter vara ponny.



Ska försöka hitta någon mer tävling i mars dock. Himledalen har jag för mig att nästan alla tycker är jättefint?
Bulycke är nästan ett måste då det är så nära och om jag tar kungsbacka 3/12 vore det ju bra att debutera regionalt där 8/5. Valsäng får vi se, men skulle vara kul med en regional till och tjörn är jag inte heller säker på då jag inte vet hur lång tid det tar att åka dit, men datumet passar ju perfekt! Askim är ju så grymt nära och dessutom vore det kul att få hoppa på gräsbana! Men vi får se, detta är bara preleminärt. Måste ju såklart kolla med mina parents också :)

Någon av er som ska på någon av dessa tävlingar?


Kommentarer
Postat av: Liten

Himledalen är kanon finr! som att komma till himlen :P

2011-01-16 @ 22:48:11
Postat av: Elina

Hahaha, låter nice ;D

2011-01-18 @ 20:22:34
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0