Tävlingar planerade våren 2011!

Har kollat upp lite tävlingar, tyvärr fanns det inte så många regionala som jag hade hoppats på, men vi får väl satsa ordentligt på de som finns istället! ;)

23/1 Seriedressyr omg 1, Göteborgs FRK
6/2 Seriedressyr omg 2 Göteborgs FRK
6/3 Seriedressyr omg 3, Göteborgs FRK eller Lokal dressyr, Kungsbacka RK (beror nog på hur jag ligger till i seriedressyren ;))
27/3 Reg. dressyr på Trollhättans FRK
9/4 Reg. dressyr, Skultagårdens RF eller Reg. dressyr på Spekeröds RK
30/4 Reg dressyr, Himledalens RK
21/5 reg. dressyr, Ulricehamnsbygdens RK
28/5 Reg. dressyr, Särö RF
eller
29/5 Reg. dressyr, Orust RK
11/6 Reg/Nat dressyr, Lilla Edets RK

Får se om jag kanske klämmer in en lokal tävling här och var, men jag satsar såklart mest på de regionala!

TAAGGAAAA VÅREN 2011, HÄR KOMMER VI!

Vet att ni har sett bilden förr, men han är ju så underbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0