TAAAAGGA EUROHORSE!

Kommit på massa nya saker! :)




Nu har jag skrivit en inköpslita till Eurohorse som hålls på Svenska Mässan samtidigt som Göteborg Horse Show. Både jag och Elina har ju redan börjat tagga och idag har jag tillochmed gjort en inköpslista ;) Detta har jag kommit på än så länge:
  • Nya stigbyglar
  • Nytt tävlingset (d.v.s nytt swarovskipannband och schabrak)
  • ett rosa swarovskipannband till Hank
  • Skimmelschampoo (har ett, men behöver ett bättre;) )
  • vinrött schabrak (fick i julklapp!)
  • turkosa lindor och schabrak
  • nya knoppsnoddar och vanliga (måste ladda upp inför vårsäsongen ;) )
  • vita skydd till tävling (framridning
  • vita boots till tävling (framridning)
  • boxgardin *
  • broderat tävlingstäcke
  • tävlingsskjorta
  • kavaj *

* betyder att jag redan har hittat det på internet, men om det dyker upp något snyggare på mässan köper jag det där istället :)

Det är det jag har kommit på än så länge. Hur mycket pengar ska detta sluta med? hahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0