Stövelgalen..?

Hm, antar att 3 par stövlar är rätt många? Men haha, nu ska ni få en förklarning. För ja, det är inte riktigt som det låter tror jag ;) Eller jag vet inte, hehe ni får se.

1. "Vardagsstövlarna"
Ett par stövlar jag köpte för några år sedan (3-4 kanske?), begagnade. Varddagsstövlar som har flera skavanker om man säger så - fodret håller på att lossna, sömmarna där bak med och de är dessutom för alldeles för korta. Inte överdrivet snygga men sköna och superbra för vanliga dagar.

2. "Hoppstövlarna"
Mina pioneer! <3 Hade dem hela tiden förut, men slutade med det då dragkedjan pajade ett par gånger. Så nu har jag dem bara de när jag hoppar. Kan dock ha dem någon annan gång också om jag verkligen känner för att ha dem. De är jättesköna och mjuka att rida i! Liten diss till kvalitéen på dragkedjan dock.

3. "Dressyrstövlarna"
Ett par Cavallo Weltemeister som är rätt nya. Köpte de i somras fast de är inte använda många gånger - 15 gånger sammanlagt kanske? Har dem bara när jag tränar dressyr för tränare eller tävlar :) Är galet rädd om dem då de kostade en hel del och jag köpte dem nya. Är egentligen specialbeställda till någon annan som inte ville ha dem men när jag testade dem passade de perfekt. Som jag sa är de fortfarande ganska stela men helt underbara annars. Och helt galet snygga!


Ja, haha det var mina stövlar det. Lite många är de allt. Fast sen händer det ju att man rider i skor också såklart..

Ridskor..

.. Eller gympaskor..

Fast sen så finns det ju en variant till..

.. Att inte ha några skor alls ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

hahaha, elina, herregud :O

nä, skoja bara, tror jag slår dig :(

Har ju 4 par stövlar i stallet och

ett par här hemma vissel fast ett

par i stallet är trasiga och det är

ju dom hemma också, kvar med de

billiga extra stövlarna från hööks,

pioneer (som jag totalkvaddat egentligen)

och cavallosarna :D

2011-01-19 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0