Stalldag & hiss

Ni blir antagligen inte förvånade när ni får dålig uppdatering från mig då det känns som ni får det ganska ofta - men idag har jag faktiskt stalldag. Har även en hel del att göra utöver att det är stalldag. Detta är faktiskt tidsinställt också haha, men uppdatering kommer ikväll helt enkelt.
Hoppas ni får en bra dag alla fina läsare! :)

Ska passa på att hissa en sak när jag ändå håller på förresten..



Hissar "SM-handsken", vantarna jag köpte för någon dag sedan. De är egentligen för travmänniskor tror jag? I alla fall så är de verkligen grymt bra, man kan mocka, rida, ha dem i vatten (HAHA, typiskt mig att testa), men jaa, man kan ha dem till nästan allt helt enkelt. Billiga är de också, fick mina för 200kr, och då är de ju riktigt bra vantar vi snackar om!

En stor hiss till dessa rid- och stallvantar!


Kommentarer
Postat av: Emily

Vart kan man hitta dem? :) Vore ju perfekt för mig som jobbar i stall halva dagarna haha!

2011-01-02 @ 17:12:26
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag köpte mina på Svensk Ridsport, men tror att de finns flera andra ställen med :)

2011-01-02 @ 21:09:53
URL: http://hopplaponny.blogg.se/
Postat av: manda

Ja har också såna(de fick jag av Maria o Cornelia) o dom e mkt bra måste jag säga :D kanske lite kalla ibland men helt klart bra! :)

2011-01-02 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0