Sjuk igen :(

Blev ändrade planer igår för Långbens del, eftersom det är tävling på söndag kan han inte vila på fredag för då kommer han bli för taggad på tävlingen, så han fick vila igår ist ;)

Föresten så började jag känna mig lite sjuk igår, och idag kan jag väl inte säga att jag kände fel... När jag kom hem från skolan kändes det som halsen brann och huvudet skulle explodera, härligt! Så gick iaf och la mig, därför har inte uppdateringen varit den bästa :/

Älskade bästaste sötaste ponny


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är inte den enda som haft det,

den går nu, jävla skit! :(

2011-01-19 @ 08:06:36
Postat av: Ebba

De suger verkligen! :(

2011-01-19 @ 14:55:53
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0