Plugghästen..

Funderar på att gå och lägga mig nu och det känns som det är en ganska bra idé. I alla fall med tanke på att jag ska upp vid 6. Blä. Har suttit och pluggat nästan hela kvällen så känner mig grymt duktig!

Det gick i alla fall sådär med Pelle idag. Jag red dåligt och ja haha så kan det vara. Pelle kändes "älgig" redan när jag gick med honom och tack vare att jag inte red så bra var han även det när jag red. Fast på slutet fick vi i alla fall till det lite, vilket var skönt. Höger galoppen som brukar kännas sämre än vänster på honom då jag får sämre rytm där var riktigt fin idag också, så det var faktiskt nice! Så helt dåligt gick det ändå inte! Å Pelle var lika go & glad som alltid, plutten ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0