Paus i pluggandet..

Vi hade någon föreläsning förra terminen om hur man skulle plugga och då sa någon som pratade att man kan köra i omgångar och t.ex. plugga i 20 min och sedan pausa/göra något man tycker om i 10 min. Så det gör jag just nu! Dock är det nog inte jättesmart att sätta sig vid datorn när man pausar för det känns som man kan fastna här en aning för lång tid, haha.

Mamma ska träna med Pelle ikväll och jag ska nog rida Emil. Eller vet inte, för jag behöver verkligen plugga. Kanske tar ett kortare joggingpass med honom och sätter mig och pluggar medans jag väntar på mamma. Vi får se! Det är grymt skönt att ha ett lite varmare rum i stallet i alla fall.

Här är lite, och då menar jag lite, exempel på vad jag har försökt plugga in!
 

Tro mig, ni är inte avundsjuka!

Hehe, och om någon oroar sig för att Ebba verkar vara försvunnen här så kan jag lova att det inte är så! Träffade henne i skolan idag, så det så. Hon är väl lika, om inte mer, upptagen än mig helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta plugga, wiho!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag HATADE den delen av Kemin! Herre gud, orbitaler hit och orbitaler det! Syns dom inte så finns dom inte säger jag bara ;)

2011-01-28 @ 11:25:51
Postat av: Lina

Åh, det var btw jag som skrev det ovan.. ^^

2011-01-28 @ 11:26:09
Postat av: Elina

Då är vi två! Haha men eller hur ;)



2011-01-29 @ 21:59:10
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0