Kvällsmänniska?

Ja, jag är verkligen en kvällsmänniska. Klockan är 00:24 och gissa hur pigg jag är? Såhääääääääääär pigg, haha. Tänkte i alla fall berätta om hur det gått med de fina killar igår och idag.

Igår red jag bara Emil och mamma hade Pelle. Emil kändes finfin. Red lite allt möjligt lösgörande och liknande för att få honom mjuk i sidorna. Har inte fått till det i galoppen innan, men igår fick jag till det! Han slutade springa ifrån mig som han gjort lite (inte springa ifrån mig så, utan mer att han inte väntade på mig) och jobbade på jättebra!

Idag fick Emil sig ett lättare joggingpass. Red honom rund och låg i början, supergo var han. Galoppen kändes bra idag med, vilket var härligt! Red även lite skänkelvikningar vilket gick bra.
Pelle kändes ganska fin idag han med. Eller så är det bara så att han gick så himla bra sist och det därför inte kändes jättebra, haha. Men jobbade med övergångar för att få igång honom bak och enkla byten för att få honom att lyssna och vara uppmärksam. Gick rätt bra, som jag sa!


Finaste pojkarna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0