Kunde väl haft en bättre morgon...

Även om detta är en hästblogg måste jag ändå dela med mig av min rent ut sagt förjävliga morgon!

När jag skulle åka till busshållplatsen (får skjuts av pappa eftersom det är 3 km till närmsta busshållplats) åkte bussen precis, men det var som tur var inte den bussen som jag skulle med, tur tänkte jag! Men sen skulle min buss komma 5 min senare, tror ni den kom? NEJ! Sen kom det en buss 20 min senare, inte så roligt att stå och vänta i minusgrader... Hoppade iaf på den, och när den kom till Frölunda torg ska den ju byta linje, och ställde sig i 50ans och 186an läge, och trodde att den skulle bli 50 helt klart. Men tror ni den blev det? NEJ! Den började istället köra åt andra hållet, där fick jag hopppa av på första hållplatsen och hittade en buss tillbaka till torget, men som gick världens omväg! Tog typ en halvtimma att komma tillbaka, hade tagit 5 min att komma dit... Sen fick jag stå där och vänta på 50-bussen, och efter 20 var jag på min skola, gaaaanska sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0