Saker ni inte visste om mig..

  • Jag gillar inte våfflor. Vet inte varför men gör helt enkelt inte det bara.
  • Jag är jätterädd för clowner, tycker att de är läskiga.
  • Jag är ett riktigt städfreak. Ska alltid ha det fint i mitt rum!
  • Jag är jätterädd för sprutor. Höll på att svimma när jag tog svininfluensavaccinet. Hade min pappa inte dykt upp då hade jag definitivt svimmat.
  • Jag tappar alltid bort min mobil och nycklar minst 3 gånger/dag.
  • När jag var liten älskade jag insekter av alla slag. Hade bl.a. sniglar som husdjur!
  • Jag är sjukt onyttig. Dock orkar jag inte bry mig så mycket för jag är helt enkelt en sådan som inte tycker att det är viktigare att se bra ut än äta god mat. Fast hoppas att jag inte ser ut som en köttbulle för det, hehe.
  • Jag mockar extremt noga. När mamma mockar måste jag alltid fixa till det!
  • Jag fryser alltid om mina fötter! Som nu! Jag har på mig ett par raggsockar och så fryser jag ändå.
  • Jag är 50% finsk. Mamma är finsk.
  • Jag är galet lik min morfar! Ser ut som honom och gillar dessutom samma kläder? Jag hade tidigare än tröja som jag lånade av mamma nästan varje dag i stallet och när vi kommer hem till dem har han exakt en sådan på sig. Känner även igen mig i hur han är.
  • Jag har jättekonstig godissmak och älskar sura och färgglada godisar.
  • Jag hatar att vara med på kort.
  • Jag är en tidsoptimist. Är alltid sen, till träning eller till bussen!
  • Jag har olika "tvångstankar". Får alltid för mig att mitt lås till skåpet i skolan eller hem inte är låst. T.ex. i skolan ber jag alltid Ebba kolla så att mitt skåp är låst!

Nu orkar jag inte skriva ner något mer men det finns mer betydligt konstigare saker med mig haha. Hur nu det är möjligt? 

Haha något är det nog som inte står helt rätt till..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0