Jag & bloggandet är inte bästa vänner för tillfället..

Sitter och skriver med nymålade naglar, haha. Hoppas verkligen att jag inte lyckas förstöra dem på något sätt, som jag alltid brukar göra.

Men i alla fall så vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om för tillfället. Har ett tips från coachen som jag ska försöka fixa imon, men annars är det rätt.. dött. 
Var i skolan idag, åt, åkte hem, stack till Pelle, åt, duscha, och här är jag. Inte speciellt händelserikt nej.
Kan ju nämna att Pelle kändes fin idag, vilket såklart var kul! Han har börjat gå bättre på sista tiden, även om han blir lite stark stundtals då jag kräver mer och mer av honom och han tycker att det är jobbigt. Men riktigt fin har han börjat kännas nu!

I would catch a grenade for ya, 
Throw my hand on a blade for ya
I would jump in front of a train for ya,
You know I'd do anything for ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0