Himla knä..

Under simprovet igår hade jag rätt ont i knät men orkade inte bry mig så mycket, var bara att bita ihop och köra ändå. Men imorse när jag skulle gå i Kitas trappor (jag skojar inte när jag säger att den skolan nästan består av trappor) fick jag ont i knät igen. Och tror faktiskt att det är efter en sak som hände när jag praoade i 8an.

Då praoade jag på ett stall och skulle leda en häst till hagen från deras skrittmaskin. Jag gick med den och den var hur lugn som helst innan den helt plötsligt flög i luften, hoppade och ställde sig. Jag flög bokstavligt talat efter, landade på knät, ramlade och drogs med några meter innan jag släppte. Hästen fångade vi sen, haha var inte oroliga för det var inget fel på den inte. Fast undrar verkligen vad som hände, för det fanns inget att bli rädd för eller liknande. Riktigt konstigt.. Men ja, tror de är därför mitt knä är som de är. Och det suger verkligen.


Mamma ska ha Pelle idag, men det blir ridning för mig ändå då jag ska ha Linas fina Emil då hon (stackaren!) ska opereras. Så kommer ha honom lite till och från nu. I alla fall så rider både mamma & jag ikväll efter ridskolan så nu är jag hemma och chillar, gör ingenting. Gött! Får hoppas att mitt knä vill sammarbeta sedan bara :)
 
Bild från i söndags på mig & Pelle! Fotografen är Veronica, besök hennes blogg HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0