Häst-helgen..

Igår red jag först Pelle en sväng, vilket gick sådär. Han ville inte riktigt lyssna på mig men det funkade något bättre mot slutet. Att han var sådan var antagligen för att jag var lite stressad så får skylla mig själv.
Sedan kom det några och provred Emil och då fick jag visa honom eftersom Lina som äger honom precis opererats. Gick väl helt okej och de verkade riktigt intresserade så det var gött!

Å idag red jag bara min lilla plutt! Jobbade med att få igång honom bak och lite lösgörande i sidorna. Förutom att han tyckte att jag var väldigt jobbig var han riktigt duktig så det var naaajs!

There's not a star in heaven that we can't reach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0