Har faktiskt en riktigt bra orsak den här gången..

Ja som rubriken säger så har jag faktiskt en riktigt bra orsak till min dåliga uppdatering den här gången!

Hade planerat att inte åka till stallet alls och hinna uppdatera en hel del här. Men det blev det ändring på. Någon gång vid fyra ringde min mamma och kollade om jag kunde ha lektionerna på ridskolan då jättemånga där är sjuka/upptagna och de som "sköter" ridskolan undrade om jag kunde ha det. Så det blev att dra till stallet ändå, och hålla i ridlektionerna!

Superkul var det - har aldrig undervisat så innan men det var jättekul! Blev 2 teoripass och tillsist ett ridpass. Jättegoa och pratsamma(!) tjejer dessutom, haha.

Imorgon blir det som jag tror Ebba sa innan första skoldagen då vi var på hockey idag. Längtar inte alls till skolan, men det ska bli skönt att komma igång som vanligt igen. Och lite vårväder snart hade inte varit helt fel!
Fick bli en sommarbild på Pelle! Som förresten mamma red idag.


Kommentarer
Postat av: pownies

fin blogg :)



kolla gärna in våran nya häst blogg :)



tack i förhand :)

2011-01-11 @ 12:46:02
URL: http://pownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0