Saker som måste fixas

Börjar få lite panik just nu. Det känns som att det är så himla mycket som måste fixas inför tävlingssäsongen!

För det första måste Pelle slutmätas. Jag måste kolla på Åby när de har mätningar och fixa. Tydligen har de mätning imorgon, vilket jag såklart missat.. Men det måste fixas i alla fall!
För det andra måste jag fixa en klubb att tävla för. Om det jag har hört stämmer så kommer jag inte kunna tävla för min klubb, Årekärr, längre då de inte ska hålla några tävlingar iår (?). Bra jobbat.. Önskar jag var över 18 år så jag kunde hålla i det, men nepp. Har dock en idé om en klubb jag kan tänka mig att tävla för nu, men får kolla med dem.
För det tredje måste jag alltså fixa en licens. Men då behöver jag ju en klubb att tävla för..
Och för det fjärde måste vi fixa Pelles licens. Hans gamla ägare står på den så den måste ju bytas.

Ja, det var nog det. Får försöka ta tag i detta nu!

Sötisbild på Pelle från igår. Jag hade tänkt lägga in bilderna imon, då jag faktiskt ägt Pelle i 7 månader då, hihi ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0