Busy_girl_94

Det får bli ett snabbt inlägg dels för att mamma inte blir glad för att jag sitter här då hon vet att jag måste plugga och dels för att jag faktiskt måste plugga.

Red Emil, gick bra. Hade lektioner, gick ok. Förutom en liten incident, hehe. Jaja, hästar är djur och har egna viljor och känslor. Nu lät det helt plötsligt som att det gick hemskt? Nej, men det gick bra helt enkelt. Så duktiga tjejer så!
Efter detta har jag handlat, duschat & ätit och nu blir det råplugg av kemi inför provet på fredag! Hade tänkt plugga matte men kom fram till att det ändå inte är någon idé då jag är alldeles för trött och bara kommer bli sur på mig själv i så fall.

Whateeeever, nu MÅSTE jag som sagt plugga! Hoppas att ni står ut med min dåliga uppdatering ändå, bästa läsare!


Får bli en bild på min bästavän för tillfället.. Kemiboken!


Kommentarer
Postat av: Liten

hehe, du vet väl att det var du som skrämde hästisarna antagligen? :P högtalaren satt i det hörnet ;) Fast knäppt av dem att reagera först under andra lektionen ;) men du sköte det bra :D

2011-01-25 @ 09:53:42
Postat av: Elina

Mm, fast det var ju en snubbe som gick omkring utanför också :) haha, tackar!

2011-01-25 @ 15:20:37
URL: http://hopplaponny.blogg.se/
Postat av: Liten

Haha, okaj då kan det ha varit han ;)

2011-01-25 @ 22:16:44
Postat av: Elina

Haha ja, fast kan ha varit det med högtalaren också :) jaja något flög det i dom i alla fall ;)

2011-01-25 @ 22:46:57
URL: http://hopplaponny.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha say whaaat, högtalare? hahaha braaaaa dääääär!

2011-01-28 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0