Varför ska allt jag vill ha vara så dyrt?

Gått omkring i x antal sportaffärer och letat efter skidjacka idag. Det har gått skit ärligt talat.. Hittade tre fett snygga, men de kostade 3999:-, 2300:- & 2200:-. Känns ju något ovärt att köpa en jacka för 2000kr om man ska ha den typ en vecka. Istället blev det en tröstsak - en pälsmössa (fast den var inte var den billig den heller)! Känns som en mössa kan vara rätt användbar överhuvud taget just nu. Å med tanke på hur varm den är blir den fett najs att ha i fjällen!

Ccccchhhhhaaaarrrrrmmmmiiiiiigggggtttttt.....

Men till det som jag antar att ni är mer intresserade av, Pelle & Emil! Red Emil imorse och han var galet fin! Helt underbar var han verkligen! Efter att ha joggat honom i början red jag sedan lite öppnor & slutor. Superfin var han!
Det blev ingen ridning för min lilla plutt idag men han fick springa av sig i manegen istället! Det behövdes verkligen haha han var så galet pigg! Gulleee ♥

Haha, lite söt bild ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0