Underbar dag!

Dagen idag har varit helt underbar. Började med shopping, sedan kollade vi på dressyren och så avslutades dagen med mer shopping. Grymt kul! Träffade även massor med roliga människor. Får beskriva det mer imon då jag är sjukt trött nu och så ska jag såklart ta kort & visa upp mina inköp! Kan erkänna att plånboken är rätt tom just nu..

Förresten, här är dagens besvikelse:

De Niro stövlarna som ser sjukt snygga ut på bild var gräsliga i verkligheten! De var liksom.. luddiga? Helt klart dagens besvikelse, trodde att de skulle vara jättefina. En FET diss till dem!

Kan ju nämna det som i alla fall jag såg som dagens höjdpunkt också..
Nämligen att vi var ca 1m ifrån självaste ROFFE! Skitcoolt, han är ju faktiskt min största förebild inom ridsporten. Bäst är han! Han promenerade förbi oss när vi satt och chillade på en ramp vid en transport (haha..), gick förbi bara sådär och både jag & Ebba höll på att tappa hakan och kunde inte få fram ett ord, haha. Fett nice var det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0