Tillbaka! För tillfället..

Hehe, det var ju länge vi hade internet. Eller inte. Vi hade det i söndags men redan i måndags slutade det funka. Så det blev ju lite svårt för mig att blogga, vilket ni nog kan förstå. Nu har vi fått tillbaka internet i alla fall, men vet inte för hur länge och vi åker ju ändå hem på söndag.

Veckan har gått sjukt fort och jag kan ärligt talat inte förstå att den snart är slut. Att åka snowboard är ju alltid lika kul och roligt har vi haft det! Det har blåst lite och varit kallt, men vi är ju i fjällen, så vad kan man förvänta sig? Idag har värdet dock varit helt underbart!

Att ta en paus från detta var nog rätt bra för mig om jag ska vara ärlig. Sjukt skönt, men samtidigt har jag såklart saknat det. Nu har jag halvt blogg-abstinens och är fylld av idéer, men det tar jag sedan när jag kommer hem! Har fått ta lite nya krafter helt enkelt, vilket jag nog behövde.



Lina & Sofie är dem som har hand om Pelle nu när jag är borta förresten, och framförallt Lina. Pelle har skött sig bra, förutom att han hade busat med en oförberedd Lina så hon ramlade av när de hoppade i onsdags. Knas! Men sen hade det gått asbra för dem i alla fall! Skönt, fast hade inte väntat mig något annat heller.. ;D

Nu är det mat som gäller för mig! Hoppas det är bra med alla, och att ni får ett bra fortsatt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0