Svar


Kom på att jag nog inte har sagt detta i något inlägg, och såklart är det intressant att veta!

Jag har provat många tränare efter över 10 år med hästar, men tror verkligen att jag har hittat den bästa nu! Hon heter Ruth Börjesson och är även uppfödare till Långben. Hennes dotter, Alexandra Börjesson har ridit in honom och även tävlat honom på både 5-års- och 6-årschampionatet. Personligen tycker jag att hon rider helt sjukt bra verkligen! Även Elina tränar för Ruth i dressyr och hennes man Tord i hoppningen. En riktig hästfamilj alltså! Även Pelle är en av deras uppfödningar och Elina står kvar på gården med honom!

I vanliga fall brukar vi åka till Ruth och träna varje/varannan vecka, beror lite på. Nu har vi inte tränat på hela vintern iaf, för mamma vill inte köra när det är så halt, vilket jag kan förstå. Men ska verkligen bli galet kul att åka dit och träna lite! :D

Ni kan besöka deras hemsida på Stall Phem.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0