Sportlovet...

Nästa söndag åker jag, min familj, min andra halva (hähä) och massa andra famljer/kompisar/kompisars kompisar till fjällen! Vi kommer vara runt 40 personer som ska till Vemdalen och åka skidor. Eller i mitt fall, BRÄDA! Har kanske inte sagt det innan, men jag älskar att åka snowboard! I alla fall så funderar jag på hur jag ska göra med bloggningen..? Strunta i den? Vet ärligt talat inte om vi kommer ha internet där. Fast om vi nu skulle ha det det tror jag att jag inte kommer blogga om hästar utan om hur vi har det där istället. Låter det okej? Antar att ni ändå inte kommer svara då ni inte brukar göra det haha, men jag får väl ta det som ett ja i så fall ;)

Detta är en skidjacka som jag funderar på att köpa. När jag ändå inte skriver om hästar för en gångs skull kan jag ju lika väl nämna det också? Haha.


Kommentarer
Postat av: manda

Nice jacka! o så klart kan du skriva om det, roligare än om du inte skriver nåt alls :P

2011-02-06 @ 14:23:21
Postat av: Elina

Tackar! ;D Jaa, det ju är sant!

2011-02-08 @ 23:49:21
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0