Saker ni inte visste om mig

10 saker ni inte visste om mig!

  • Ibland får jag anfall och måste krama någon.
  • När jag håller på att bli sjuk och bli frisk kliar det alltid på mina revben innanför skinnet. Ingen annan jag känner har så, jättejobbigt! Är som att ha myggbett som man inte kan klia på...
  • Jag är beroende av nagellack och känner mig ganska naken utan det
  • Dagens höjdpunkt blir alltid när någon ramlar. OTROLIGT roligt!!
  • Jag är helt godisgalen och alltid sötsugen.
  • Jag hatar att åka skidor
  • Jag hatar att vara med på kort
  • Jag är överkänslig mot myggbett, de blir alltid jättestora och kliar 100 gånger så mkt som vanliga!
  • Jag hade egentligen ingen lust att köpa häst efter min foderhäst Eevee var tillbakalämnad. (Ångrar det såklart inte nu i efterhand!)
  • Jag får panik när jag är för varm och måste slänga av mig kläderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0