Nära skjuter ingen hare..

Ni vill inte veta hur nära det var att jag flög av idag på träningen! Pelle stack iväg och la en fin bockserie och jag satt på sniskan kanske 4 gånger och trodde jag skulle ramla av. Men inte det inte! På något mysko sätt lyckades jag hålla mig kvar trots allt. Pelle var väldigt laddad i början och väldigt olydig också för den delen. Han busade och sprang. Vi jobbade med olika linjer, lite byten och formningen i hela hästen och framförallt i bogarna. Ju längre träningen gick, desto bättre gick det faktiskt. Fast jag var inte jätteglad på Pelle i början kan jag ju erkänna, haha. Himla bushäst! Men på slutet hoppade vi såhär..

.. Vilket gick grymt bra! Så är ändå väldigt nöjd med träningen. Det är ju så himla skönt när man får igenom något och får ett pass som börjar dåligt att gå bra! Dessutom var det titthinder, tunnor och vattenmatta under, men min fina lilla plutt brydde sig inte alls!

Puss på bästa ponnyn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0