Lika slarvig som alltid..

Lyckades glömma min dator i skolan idag. Eller förhoppningvis, för hemma är den inte. Får verkligen hoppas att den ligger i skåpet imorgon när jag kommer! Min lilla bäbisdator! Haha. Visste ni förresten att vi på Kitas får datorer från skolan? Det hade vi inte någon aning om när vi började! Eller ja, vi får dem när vi tar studenten, om vi nu gör det. Än så länge är det alltså skolan som äger dem, men vi har ju dem. Sjukt nice i vilket fall!

Filmade även världens gulligaste film på Pelle idag, men kan ju inte lägga in den nu.. Sitter vid vår gamla stationära dator och känns som den kommer klappa ihop helt om jag lägger över filmen. Nä nu överdrev jag lite, men den är ungefär lika seg som.. ett tuggummi? Något sånt.

Imorgon kan ni vänta er en urgullig film på min lilla plutt i alla fall! Jag lovar att den är skitsöt! Mer säger jag inte, hihi. Ni får se helt enkelt!

Bjuder på en bild på Emil & Lina. Visst är de grymma?

Emil fick nya skor idag btw, så blev bara lite pyssel med honom. Så himla charmig är han, snutten! ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

fin häst :D

2011-02-01 @ 21:12:25
URL: http://helgesandras.blogg.se/
Postat av: Elina

Hihi, visst är han!

2011-02-02 @ 23:06:26
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0