Kommer ärligt talat kasta min dator i golvet snart

Blir så jävla less på vårat internet ibland. Det hoppar hit & dit och vägrar samarbeta. Hade tänkt bjuda på bilder från HS men pallar inte det nu. Vet inte ens om ni kommer få detta?

Imorgon hoppas jag att det funkar bättre i alla fall! Dock har jag stalldag så kommer inte vara hemma mycket.. Kan ju inte fixa något tidinställt till imon nu heller. Underbart.. Får se, kanske hinner fixa på morgonen imon annars? Om det funkar bättre då. Tog nämligen lunchen idag åt en annan i mitt stall då hon inte kunde och därför tar hon vår morgon. Så får se, men tyvärr kan ni inte räkna med någon bra uppdatering från mig. Sorry!

/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0