Inköp ghs 2011!

Älskar verkligen alla saker som jag köpt iår, hihi. Eller ja, haha man brukar väl alltid gilla sina inköp med tanke på att man själv köpt dem? Man vill ju knappast köpa något som man tycker är fult liksom. Haha aja, är grymt nöjd med mina inköp i alla fall!

Men här får ni lite bättre info om vad det är jag köpt, och när!

I Torsdags började jag med att köpa detta:

Rosa lindor..

..Och ljusblå lindor!

Fredagens shopping började sedan på morgonen med att jag köpte..

Ett silvrigt swarovskipannband..

.. Och ett gult BR schabrak!

Hittade ganska snabbt efter det dessa grymt söta, gröna rosetter, som jag bara var tvungen att ha, haha.

En Pikeur skjorta hittade jag också, för bara 250:-!

Och detta galet snygga gröna spö var det sista jag handlade innan vi kollade på dressyren.

Och efter dressyren köpte jag en sista sak, som jag är sjukt nöjd med!
Nämligen ett par..

JW byxor! De sitter som gjutna verkligen, helt klart de skönaste ridbyxor jag haft nånsin! Älskart!

Jao, detta var vad jag köpte på hs iår! Vad tycker ni? Fina eller fula saker?
Jag är som sagt sjukt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Byxorna är så snygga! Hade betalat typ dubbla priset för att de skulle passa.. :(

2011-02-27 @ 13:23:30
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Byxorna är så snygga! Hade betalat typ dubbla priset för att de skulle passa.. :(

2011-02-27 @ 13:23:36
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: josephine - junior med satsning mot sin dröm

JW byxorna va jätte snygga :D vart köpte du dem ? pris?

2011-02-27 @ 17:05:38
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/
Postat av: Becca

Fin fina prylar du!:) JW byxorna e grymt snygga! Har med vart ute efter dom, men dom passar inte mej:(

2011-02-27 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0