Ingen kan allt, men alla kan något

Tjo på er! Som Ebba skrev innan var det öppet hus som gällde för oss idag. Någon som var där kanske? Det var rätt trevligt ändå, speciellt när vi fick ansvaret över köket där fikat stod.. Hehehe.

Har skrattat något sjukt mycket idag så för övrigt så funderar även på om man kan få träningsvärk av att skratta? Haha för i så fall har jag tränat fett mycket nu!

Mamma både har och rider Pelleplutt idag, så inget stall för mig inte. Men imorgon ska det bli lite dressyrjobbande med Pelle, härligt! På söndag bär det som jag sagt innan av till fjällen, så vi får se hur det blir med min uppdatering på lovet. Å även fast jag kommer sakna Pelle grymt mycket ska det faktiskt bli sjukt kul att få åka lite bräda igen!

"Att skiljas är att dö en smula"  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0