Hemma från Horse Show!

Nu är även jag, efter nästan 12 timmar på mässan/showen tillbaka hemma. Var jättekul verkligen, men är helt slut i benen nu haha ;) Ni kanske vill veta vad jag har köpt idag? För er som inte vill, ni får veta ändå ;)

  • Nytt tävlingsschabrak från Mia's med svart och grått kantband (vit "grundfärg" såklart!).
  • Silvrigt swarovskipannband
  • Träns med lackad nosgrimma och vitt foder (sjuuuuukt fint!!!)
  • Tävlingsspö
  • Tävlingsskjorta från Pikeur
  • Stigbyglar
  • Pälsglans
  • Skimmelschampoo
  • Ryktsten
  • Snoddar
  • Bogskydd
  • 3 grimmor eftersom de blir sönderbitna hela tiden ;)
  • Säkert nåt mer som jag har glömt av... ;)

Det var fantastiska mässpriser, så det blev inte alls mycket pengar för allt det! Det betyder ju att jag kan köpa en Pikeur Diana-kavaj på söndag om det finns några i min storlek kvar! Hoppas! :D

Jag kan ju också passa på att berätta att jag ska byta tävlingsfärg, från mörkblå till svart/silver/vitt! Fint va, och visst kommer det passa bra till Långben? Och vet ni vem som ska få det blå? En ny utbildningsponny! :) Nu blev ni allt nyfikna va? (a)

Mitt snygga blåa pannband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0