Hästfri idag

Idag händer det inte särskilt mycket för mig, jobbar lite (har fått jobb på min pappas jobb, hur chill som helst för kan jobba hemifrån! Ska typ fixa hemsidan :) ) passar bra med lite extrapengar till mässan :) Lyssnar på Håkan Hellström på Spotify och äter sockerkaka, jobbigt värre va? :)

Ska faktiskt inte till stallet idag heller, min skötare tar honom idag eftersom han vilar. Bakade även lite hästgodis igår, kan göra ett inlägg med receptet sen om ni vill? :) Vet inte om hästarna gillar det än, eftersom jag inte ska dit idag, men det återstår att se.

Är det något speciellt ni vill läsa om förresten? Har ju mycket tid så kan skriva ett stort inlägg om något, bara ni ger mig lite insperation om vad det ska handla om ;)


Kommentarer
Postat av: .

Vem e din skötare? :)

2011-02-15 @ 14:52:15
Postat av: Ebba

Louise heter hon :)

2011-02-15 @ 15:56:49
URL: http://hopplaponny.blogg.se/
Postat av: Louise

Jajamensan! :D

2011-02-15 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0