Grymt!

Älska, älska, ÄLSKA horseshow!
Igår var som Ebba sa riktigt kul! Vi såg en hel del på 140-hoppningen, gick sedan på mässan och såg sedan 150-hoppningen, fast bara grunden. Omhoppningen missade vi, och så vann Roffe, kungen himself! Surt, men vår parkeringsbiljett gick ut (bra där!). Jaja, fick se honom rida grunden i alla fall, och det var riktigt nice bara det! Annars så träffade vi människor överallt typ, det var helt sjukt. Kändes som vart man än vände sig så var det något man kände, haha. På mässan var vi rätt många, så det blev helt hysteriskt om jag ska vara ärlig. Hehe men två saker blev det inshoppade ändå och vad det var får ni veta först senare. Ni kan i alla fall få veta att jag hittade ett träns jag tänker köpa på Sv. Ridsport, då mamma lovat mig att åka dit nästa helg. GÖÖÖÖTT!


Roffe i 150-klassen!

Fotade även en del, så när jag får lite mer tid nu i helgen ska ni såklart få se!

Idag kanske jag ska kolla på dressyren fick jag veta för ett tag sedan då jag kanske får en biljett av Lina! Galet snällt och roligt, så vi får se hur det blir! :D Annars blir det i alla fall shopping hela dagen, och det är ju grymt det med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0