Godmorgon!

Igår gick Långben jättebra verkligen! Tur, vill inte ha en svacka nu, typ en månad innan tävlingssässongen. Öppnorna satt som han inte gjort annat, slutorna var helt okej! :) Kan ju även nämna att jag åker på ett välbehövlingt träningsläger hos min tränare på torsdag och fredag. En av dagarna ska vi ha programridning, vilket passar perfekt för då kanske det blir en LA:P1a för mig, vill veta lite var jag ligger och vad jag behöver träna mer på innan jag åker ut och debuterar det :)



Snart åker jag till stallet, och ikväll ska vi äta tårta för min moster ska flytta till Kina (brukar man inte äta tårta för att fira nåt?). Som ni ser kanske det inte blir så mkt uppdatering, men ska iaf försöka förbereda några tidsinställda :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem tränar du för och vart ska du? :)

2011-02-14 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0