Go och glad, som kexchoklad!

Dagen har varit great! Vädret har varit grymt hela dagen verkligen. På förmiddagen gjorde vi en, hm vad ska man säga, "skattjakt" typ. Några från kexchoklad var här i vemdalen och ja, man fick en karta och skulle sedan leta efter bokstäver i olika backar och svara på frågor. Nice var det, och alla som var med fick en "buff"! Goodie.

Sedan blev de lunch & tvtittande hemma. Kollade på när Sverige fick ett brons i slalom, gott! Efter det stack vi ut lite i backen igen och kollade om vi vunnit på kexchokladsaken (vilket vi inte gjorde). Dock hade de vi bor med faktiskt kommit 3a, men de var inte där! Vi hade tagit priset till dem om vi inte hade varit säkra på att de var där, haha. Menmen, sen tog vi några åk och satte oss och fikade. Och tillsist tog vi vägen hem och nu har/håller vi på med att packa och fixa mat och liknande. Riktigt go dag helt enkelt.

Jag har börjat få jättemycket ångest inför måndag, vilket känns lite halvkul. Jag kan inte fatta vart denna veckan tog vägen, allt har gått så himla, himla fort. Dessutom känns det fett segt att det antagligen är 1 år kvar till nästa gång jag står på en bräda.. Hemska tanke :(

Det är tur att du finns där när jag kommer hem i alla fall, finaste plutten ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0