Fullspäckad helg!

Denna helgen verkar det som att det kommer bli en hel del som blir gjort. Idag sticker både jag och Elina på tjejmiddag hos en gemensam kompis, sen imon ska jag iväg och göra en hemlig grej, haha ;) Men den är galet bra, och det är det ni har läst om i tidigare inlägg. På sändag ska jag tjata på min mamma att köra mig till GFRK där det är en dressyrtävling (omg. 2 på seriedressyren) och kolla på några från klubben som är med :) Förutom detta blir det ju såklart att rida och pyssla med Långben också :D Ska även försöka få lite tid till att plugga, inte lika kul kanske... Fullspäckad men rolig helg alltså! :)

Ska försöka fixa förinställda åt er under helgen, så ni får lite att läsa iaf! :)

Syrran och Hank får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0