BLOGGTIPS!

Bloggen som jag tipsar om är ganska nystartad och det är min kompis, Klara Dahlstedt, som har den. I den skriver hon om sin hyrponny, Megastar (mer känd som Edvin), som hon har gjort ett sjukt fint jobb med! Tidigare tävlade vi mot varandra, men nu har hon blivit över 18år och tävlar därför bland storhästar. Deras senaste tävling kom de 2a i (95 cm), bland storhästar! Som ni nog förstår är de grymma, för Edvin är inte precis stor! Hon har/tar jättefina bilder, skriver väldigt tänkvärda saker och har jättemånga bra tips och tankar.
Tycker absolut ni ska kolla in hennes blogg!
Klicka HÄR för att komma till den!

Klara & Edvin!


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Aw, vad glad jag blir. Det var ju inte bara en länkning, det var en jättefin text och den blev jag dubbelt så glad över!! Tack :):)

2011-02-21 @ 13:44:46
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Elina

Hihi, det är ju bara sant så ;D

2011-02-22 @ 17:09:03
URL: http://hopplaponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0