Ännu mer shopping...

Jag åkte ju in till mässan för sista gången igar, och vet ni vad jag hittade? En Pikeurkavaj, precis som jag ville ha den! Extra lång (str. 72, som är extra lång i ärmar och längd, men samma bredd som en 34), passade perfekt! Sen hade den inte sammetskrage, vilket inte gjorde det sämre och var dessutom svart för bara 1900 kr!! :D Hittade den precis när jag hade tänkt ge upp, för alla 72or fanns bara i blått...


Blev även ett par nya skydd som jag ska rida fram med på tävling tänkte jag. Vita såklart! :) De passade perfekt verkligen! Hoppas att de passar på Citizen också :)

Inte precis dom på bilden, men nästan!

Blev även lite hästgodis i vanilj och banansmak, hoppas att dom små hästarna gillar det :)

Nu kommer vi iaf vara snyggast på tävlingarna! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Hästgodis, tack och lov! Edvin blev lite sur när jag kom hem med ett nytt spö och en flaska glansspray.. ;)

2011-02-28 @ 19:55:27
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0