AJ.

Jag har klarat mig hela vintern utan att ramla fram tills nu. Jag har verkligen varit jättestolt haha, man blir ju det när man hört hur många andra som har ramlat. Dessutom brukar jag ramla, eller det är liksom ingen ovanlighet om jag halkar när det inte ens är halt, så det är konstigt att jag inte gjort det, innan nu då.
Det töntiga är att jag var nästan hemma.. Jag hade kanske 10m kvar till dörren, var på väg hem från skolan, och gick och lyssnade på musik när jag halkade på en "buckla" i isen och ramlade. Smidigt värre! Kommer få ett fett blåmärke på sidan av mitt lår.

Idag blir det inget stall alls för mig. Fast mamma ska dit och dressyrträna med Pelle ikväll! Själv ska jag framförallt.. CHILLA!

Mamma & Pelle hoppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0