Åh, vad jag älskar att hoppa!

Träningen idag gick riktigt bra! Förutom några gånger (typ 2 eller 3?) då jag klantade till allt red jag faktiskt bra idag (är jag sjuk eller kan jag vara nöjd med mig själv för en gång skull..?)! Problemet är att jag tappar rytmen i handen ibland & blir stum, vilket gör att vi helt enkelt inte får någon rytm och jag inte kan se några bra avstånd. Men det var kanske 3 gånger eller något sådant som det blev så, så är ändå nöjd med mig själv. 3 gånger på en träning är ju faktiskt inte så mycket! Tror felet sitter i min hjärta förresten (haha, detta lät ju bra), att jag undermedvetet förbereder mig på att han ska antagligen ska sticka eller bocka. Sen så vet jag att det inte är Pelle jag fått det från, utan efter en annan liten busponny (om det nu är så).. Men jao, bara jag tänkte på min hand gick det grymt bra. Fast det är sjukt frustrerande när jag känner att jag gör fel men jag tänker på det för sent och inte hinner rätta mig. Något skitkul är i alla fall att jag känner hur jag utvecklas, och rider bättre och bättre hela tiden! Och som Tord så är detta ett väldigt "bra" problem då det är väldigt okomplicerat. På hela passet var det dåliga kanske 5% och det bra 95%, så känner att jag gott & väl kan vara nöjd!

Å Pelle kändes helt underbar idag verkligen. Han hoppade titthinder utan några problem och det kändes verkligen som att han hoppade med ryggen och hoppade snyggt hela tiden. Grymt fin var han!

You are fucking perfect, to me



Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Vad kul! :D Åh, den låten är underbar. Sitter och spelar sönder den nu. ;)

2011-02-23 @ 22:49:10
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0